iphone 4 ipod iTunes Kullanımı Resim Müzik Şarkı Atma

Aşağıdaka videoyu izleyerek iTunes programını kullanmayı kolaylıkla öğrenebilirsiniz.

iphone 3, iphone 4, ipod cizahlarına şarkı mp3 nasıl yüklenir?
Şarkı bilgileri, albüm kapağı, şarkı sözleri nasıl eklenir?
Nasıl çalma listesi oluşturabilirim?

Bu videonun tamamını izlediğiniz tüm bunları yapabilicek kadar itunes programını kullanabileceksiniz.

11 comments to iphone 4 ipod iTunes Kullanımı Resim Müzik Şarkı Atma

  • merve

    Ben bu müzik yükleme islemlerını aynen tarıf ettıgınız gıbı yaapıyorum fakat muzıkler bır turlu telefonuma gelmıyo daha onceden yapmıstım olmustu fakat telefonuma reset atmak zorunda kaldık ıcındekı butun bılgılerım gıttı tabı muzıklerımde sımdı muzıklerımı tekrar atmak ıstıyorum ama olmuyo sebebı ne acaba?

  • caner

    Çok teşekkürler.

  • yavuz

    Çok sağ olun teşekkürler.

  • betül köse

    Merhaba, benim Iphone 4S’im var aktarma kablosunu taktığım zaman okumuyor telefon titremiyor başka PC’ye taktığım zaman da oluyor veya klasörün içi boş gözüküyor bunun için bir program indirmem gerekiyor mu?

  • serap

    Ben mailimi açamadım müzikte yükleyemedim tabii ki bana yardım eder misiniz nereden başlayacağım.

  • bn o şu

    Ya ben uygulama yüklüyorum uygula diyorum 3.0 felan gibi şeyler gerekli diyo yardım edebilirmisiniz.

  • ayda

    Çok teşekkürler, fazla zaman harcattırmadan çok yardımcı oldunuz emeğinize sağlık.

  • Merve

    ya ben kafayı yicem olmuyor 14 parça yükledi daha fazla yüklemiyor abi bu nedir ya :S

  • jgkl

    çok sağolya

  • omer

    arkadasım ben yapamıyorum benım ıtunes de nono secenegı yok kıredı kartı ve senınkınden farklı lutfen yardımcı olurmusun bana

  • Doğukan

    Saol Abicim Çok Saol

Yorum Yazabilirsiniz

  

  

Genel